keskiviikko 14. helmikuuta 2007

Hauvakuumetta

Olen jostain syystä missannut mahtavan koirakeskustelun. Mahtava se on siksi, että:
1. Minulla on sekä hauva- että vauvakuume
2. Olen allerginen
3. Puolesta-ihmiset ovat juuri sellaisia ihmisiä, joita en haluaisi ystävikseni
4. Vastaan-ihmiset ovat sokeita ja ymmärtämättömiä.

Oma koiruli olisi parasta mitä tähän hätään keksisin. Paitsi, että mies on kissaihmisiä, mulla ei olis aikaa sellaisen hoitamiseen (koulu, työt, edustusjuhlat, keikat, harrastukset, pitsinnypläys...) ja olen allerginen. Pidän kyllä kissoistakin mutta ne eivät jostain syystä pidä minusta. Puhumattakaan siitä, että vuokraisäntäni ei pidä eläimistä laisinkaan.

Pohjoisessa voisi pitää molempia.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä, mitä vikaa on meissä puolestapuhujissa? :)

Koira löytyi. Muuttaa huomenna. Hihi.