keskiviikko 14. helmikuuta 2007

BB:tä ja takseja

Olen jostain syystä mieltynyt viime aikoina taksiblogeihin. Se ehkä johtuu siitä, että käytämme Miehen kanssa aika paljon takseja. Onhan mulla autokin tuossa kadunvarressa odottamassa, mutta sitä on aika hankala käyttää lyhyisiin matkoihin Helsingin sisällä. Varsinkin kun ne matkat usein suuntautuvat Kalliosta keskustan baareihin. Pitkiä matkoja toki ajamme. Joskus jopa heitän miehen kotiin pohjoiseen ja ajan yötä myöden takaisin. Joskus jään yöksi. 450km urhautuvaa rakkautta.

BB-haku käynnistyy taas. Olen jo monena vuotena miettinyt kuinka voittaisin tuon kisan ihan leikiten. Olen myös miettinyt minkälaisia otsikoita menneisyydestäni ja seurustelusuhteistani revittäisiin. Onneksi tekivät hausta avoimen, eipä tule edes kiusallaan haettua. Kiusallaan, sillä Mies ei taatusti tykkäisi.

Mies. Mies. Mies.

Mies lähtee ensi viikoksi Pariisiin "yllättävälle" työmatkalle. Ei se yllättävä ole, ainakin minä olen tiennyt sen jo pitkään. Ehkä hän ei tiennyt minun tietävän.

Ensi viikolla olisi suunnitelmissa poistua maalle hetkeksi kun on hiihtolomaa. Tekisi kovasti mieli ajaa pohjoiseen ja tehdä tikusta asiaa Miehen äidin luokse. Miehen äiti asuu tottakai Miehen naapurissa. Enkä kyllä tekisi sitä siksi, että luulisin hänen piileskelevän kotonaan. Tekisin sen siksi, että minulla on ikävä sitä paikkaa. Vietimme siellä kesällä pienen hetken kaksin.

NP: Ari Koivunen - Piano Man

Ei kommentteja: