tiistai 20. maaliskuuta 2007

Sanaton

Kiitos kommenteista, olen miltei sanaton. Tai siis en, tehän sen muodostitte sanoiksi puolestani: Minulla on paska Mies!

Mutta olen ilmeisesti unohtanut kertoa mitä Turun työpaikan kanssa kävi? No, kerron sen toistamiseen vaikka olisinkin sen jo tehnyt. Olin nimittäin marssimassa nykyisen pomoni luokse ilmoittamaan irtisanoutumisestani. Olin miettinyt vastaukset kaikkeen mahdolliseen ja valmis kieltäytymään kaikista tarjouksista.

Vaan toisin kävi.

Minulle tarjottiin tuon Saksan työmatkan lisäksi muitakin koulutus- ja luennointihommia ulko- ja kotimaassa(huikeilla palkkioilla tietysti), omaa osastoa perusteilla olevaan yksikköön (ja huhutaan, että sen konttori tulisi jonnekin keskustaan, nykyinen on surkeassa Konalassa) ja lisää liksaa tottakai, niin kuin osastopäällikölle kuuluukin. Kuinka moni teistä olisi oikeasti siinä vaiheessa halunnut lähteä Turkuun? Minä taisin unohtaa Turku-suunnitelmani jo tuon luennointiosuuden kuullessani.

[Edit] EIKÄ ENÄÄ ILTAVUOROJA!

Tosin tämä tarkoittaa sitä, että opiskelut on nyt toistaiseksi keskeytettävä. Tuon uuden osaston kanssa on jo nyt niin paljon tekemistä etten millään ehdi luennoille. Vaan ehtiihän sitä myöhemminkin.

Tosin ajattelin pyytää uuteen käyntikorttiini titteliksi Osastonjohtaja. Minusta se on tyylikkäämpi.

***

Ah tosiaan. Kävin ne pilleritkin hakemassa. Uudet kolmen viikon päästä. Ahdistus alkaa helpottaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei!

ulkoapäin luettuna: en tunne sinua, en tiedä edes kuka olet, silti - pieni varoituksen sana.

jos hankalasta paikasta pääsee ylös, voi kaiken myös hukuttaa töihin. varo, ettet tee työstä itsellesi liian tärkeää. ystävät ovat tärkeitä :)

rahaa saa aina. luennointi ei ole helppoa. toivon vilpittömästi, että voit paremmin ja jaksat paremmin, nyt ja myöhemmin.

tämä ulkopuolisen silmin, joka joskus huomasi, ettei duunista tarpeeksi fyrkkaa saa. tai saa, mutta kannattaako? kannattaa tehdä sitä töikseen, mitä haluaa, jos voi valita. sinä ilmiselvästi voit, ole siitä onnellinen.

hyvää jatkoa! :>

justsopivasti kirjoitti...

Kyl tää täst kato. Hyväksi viel.