keskiviikko 21. maaliskuuta 2007

Uneton Helsingissä

Hitto mikä yö. Pyörin vain sängyssä ja hikoilin, välillä nousin tuijottamaan kelloa, katsomaan joko aurinko on noussut. Näin painajaisia. Minua satutettiin mutta en pystynyt sanomaan mitään vaikka yritin huutaa. Yhdessä olin tulvan pyörteissä. Toisessa sain kummallisia halvaus-kouristus-kohtauksia ja minulle naurettiin. Kohtaukset kestivät noin minuutin, sillä aina herätessäni toivoin, että olisi jo aamu.

***

Irtiottoja palaa ruutuun! Mielestäni tuo on yksi parhaimmista suomalaisista draamasarjoista ikinä.

***

Tiina listailee aina hakusanoja, joilla hänen blogiinsa päädytään. Päätin myös kokeilla vaikkei tuo kovin lupaavalta näytäkään:

Yksittäisistä sanoista suosituin on toki Lenore. Tätä tuskin tarvitsee sen enempää selitellä. Muissa sanoissa jylläävät
rocktown (Why on earth?)
2007 (kyllä, se on tätä päivää)
ja tissit (mutta vain yksi haku, pitäisikö tätä kirjoitella useammin?).

Hakusanoista huvittavimmat ovat tietysti:

punainenviiva raskaustestissä (god luck to you if you don't know what it means)
kristian parasta mitä on idolsissa (no tästä olen kyllä samaa mieltä)

ari koivunen piano man mp3
sunrise avenue mp3 blogspot
lapin kesä mp3

Kaikille yhteisesti: Täällä ei ole mp3-tiedostoja! Jos on pakottava tarve kuulla yllä luetellut biisit niin katselkaa Youtubesta. Tai ostakaa jostain nettistoresta.

Tissit.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olen yrittänyt samaistua siihen henkilöön, joka istuu tietokoneen äärellä, avaa googlen ja kirjoittaa siihen "tissit" ja sitten käy hakutuloksia läpi.
Mutta en pysty.

Annakoo kirjoitti...

mua kiinnostaisi tietää, että mistä bloggerissa saa noi selville. noi hakusanat, millä ihmiset päätyy blogiin?

Kauniimpi kirjoitti...

Jos löydät tuolta blogin oikeasta alalaidasta tuollaisen kuvakkeen, jossa on mustalla pohjalla sinertävä pallo ja jota vielä kiertää joku mystinen muttei täysin pyöreä keltainen härpäke niin siellä nuita google-sanoja on.

Mä en koskaan katsonut Irtiottoja kai sitä vois tällä kierroksella yhden edes vilkaista