sunnuntai 15. huhtikuuta 2007

Painajaisia

Näin viime yönä unta Miehestä. Unessa emme vielä seurustelleet vaan olin vielä exäni kanssa. Tapasin Miehen sattumalta ja lähdin hänen matkaansa. Päädyimme jonnekin rannalle suutelemaan. Mies hyväili minua erittäin taitavasti ja olisin tehnyt mitä vaan saadakseni hänet hetkeksi sisääni. Mutta Mies päättikin ettei häntä huvita ja pyysi jonkun kaverinsa lähistöltä hommiin. Olin niin tyrmistynyt etten osannut sanoa mitään.

Heräsin. Vapisin. Hikoilin.

***

Olen ollut ihan vitun kipeä torstain jäljiltä. Luulin, että pillereillä tehty abortti olisi jotenkin kivuttomampi toimenpide kuin kaavinta. Olin väärässä. Siis ainakin siinä, ettei se todellakaan ole kivutonta.

Pyysin Miestäkin jossain välissä hoitamaan minua. En ääneen sanonut hänelle mikä minua vaivasi mutta luulen hänen tienneen. Mieskään ei puhunut. Jollain kummallisella tavalla se oli puhdistava kokemus. Ensimmäistä kertaa minä määräsin kaapin paikan eikä Mies voinut sille mitään. Ensimmäistä kertaa päätin jotain yhteistä yksin. Ensimmäistä kertaa minä taisin olla se, joka löi. Henkisesti.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Jepjep, sattuuhan se ihan vitusti. Joku Jackass on ihan lapsille siihen verrattuna.