tiistai 1. toukokuuta 2007

Omituista

Mies kutsui pari päivää sitten ystäviään minun luokseni. Olin alkuillan töissä mutta loppuillasta sain kuulla muutaman totuuden :

1. Minä en ole mitään

2. Minä pidän Miestä tossun alla ((?) koska pakotan hänet tekemään tai olemaan tekemättä asioita?)

3. Minun pitäisi keskittyä omiin asioihini enemmän

Mies on siis kuulemma liikaa tossun alla. Kyselin tilanteita, joissa tämä ilmenee. Sanoivat, että Mies usein kieltäytyy jatkoista minun takiani. Sanoin, että useimmiten en edes ole paikalla.

Kiusaantunut hiljaisuus.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Huomenta Lenore,

on miehellä ystävät, ei voi muuta sanoa! En päästäis kotiini. Rajaa pois mielestä tollaset ihmiset.

Lämpimät vappuhalit lähettää
Vivian

Anonyymi kirjoitti...

Voi rakas Lenore! Miehesi kohtelee sinua huonosti, mutta minkä ihmeen takia siedät vielä lisäksi hänen kavereitaankin, jotka tulevat _sinun_ kotiisi käyttäytymään tuolla tavalla.

Käske miehesi viihdyttää ystäviään jossain muualla kuin sinun luonasi.

Kavereista ihminen yleensä tunnetaan. Miksi miehelläsi on tuollaisia kavereita. Pystytkö näkemään miehesi samanlaisena törkimyksenä?

Anonyymi kirjoitti...

Äijälle kenkää, sillähän on ilmiselvästi toinen vosu :P

Anonyymi kirjoitti...

No juu..aika omituisia kommentteja.. johtuu kyllä jostain.. kannattaa keskustella noista asioista, ellet tiedä mistä on kyse..?!